Missie | Visie | Kernwaarden
Visie
Gedragsverandering is de sleutel voor een beter gebit.
Missie
- We willen dat ieder bezoek aan onze praktijk een plezierig bezoek is.
- De moderne tandheelkunde wordt steeds meer uitgevoerd door een team waarbij uw vaste tandarts de regie voert.
- We zijn oprecht geïnteresseerd in de mens achter het gebit.
- We willen problemen in de mond voorkomen en in beeld krijgen wat er aan de hand is als ze toch ontstaan.
- We richten ons op preventieve zorg voor jong en oud in alle lagen van de samenleving.
- We willen namelijk zo min mogelijk slijpen en boren aan uw tanden en kiezen.
- We doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen.
- We richten ons op digitalisering als dit kwaliteit verhogend werkt.
- We werken met bevlogen medewerkers die het belangrijk vinden om het iedere dag beter te doen dan gisteren.
- Bijscholing is niet uitsluitend gericht op technische kennis. Wij investeren ook in communicatie, klantgerichtheid en persoonlijke ontwikkeling.
- We geven heldere uitleg over de behandeling (en mogelijke alternatieven) en de kosten. Hierbij houden we rekening met uw individuele wensen.
- We hebben een groot respect voor culturen, religies en de milieus waar onze cliënten vandaan komen.
- We willen wachttijden voor onze cliënten in de wachtkamer voorkomen.
- Intern communiceren we goed en gestructureerd.
- Klachten of andere uitingen van ongenoegen nemen we altijd serieus en streven naar een snelle en voor alle partijen bevredigende oplossing.
- Er is sprake van een goede winstgevendheid van de praktijk om innovaties te garanderen.
- Een deel van de praktijkwinst staan we af aan relevante maatschappelijke projecten. Voor 2021 is dit Stichting MUS.
Kernwaarden
- Aandacht
- Gastvrij
- Klantgericht
- Professioneel
- Betrouwbaar
- Enthousiast
- Innovatief
- Bereidheid tot open overleg