Menu

Huisregels

Werkwijze en Huisregels

Om de kwaliteit van de door ons geleverde zorg te kunnen waarborgen willen wij u verzoeken deze informatiepagina zorgvuldig te lezen. Hierin geven we u inzicht in onze werkwijze, zodat uw bezoek aan onze praktijk zo aangenaam mogelijk verloopt. Omdat we daarvoor ook uw medewerking nodig hebben willen we u vriendelijk verzoeken onze huisregels in acht te nemen.

Uw eerste bezoek

Tijdens het eerste consult maken we graag kennis met u. We ontvangen vooraf aan deze afspraak graag per mail uw eventuele dossier van de voormalige tandarts. Bij aanvang van de afspraak controleren we graag aan de hand van uw legitimatiebewijs en verzekeringspas of we uw gegevens correct in ons patiëntenbestand hebben staan. Uw behandelaar neemt uw gezondheidssituatieen eventueel medicijngebruik met u door aan de hand van een vragenlijst. Hierna bekijkt de tandarts uw gebit en bespreekt deze uw wensen. Indien nodig worden er tijdens dit consult ook röntgenfoto’s gemaakt, zodat wij een goede en complete indruk kunnen krijgen van uw gebitssituatie. De bevindingen en adviezen worden vervolgens met u besproken en indien van toepassing wordt een behandelplan opgesteld. De kosten voor het eerste consult kunnen variëren, deze zijn altijd volgens de landelijke vastgestelde tarieven. Voor vervolgbehandelingen boven de 250 euro ontvangt u van ons een kostenbegroting per mail.

Ons team

Ons team bestaat uit vakbekwame zorgverleners. Wij werken met vier tandartsen, twee mondhygiënistes (waarvan 1 tevens kindertandverzorgster is) en een aantal assistenten en preventie-assistenten. De (preventie-)assistenten zijn opgeleid om bepaalde tandheelkundige verrichtingen uit te voeren. Alle klinische en preventieve behandelingen die onze (preventie-)assistenten zelfstandig uitvoeren, vinden plaats onder de eindverantwoordelijkheid van de tandarts.

Uw gegevens

Graag vernemen we van u indien er iets verandert in uw gebitssituatie (bijvoorbeeld door bezoek aan een spoeddienst). Ook vernemen wij graag wijzigingen in uw persoonlijke contactgegevens, uw verzekeringsgegevens of uw gezinssituatie. Wanneer er veranderingen zijn in uw gezondheidssituatie of het medicijngebruik verzoeken wij u ook dit bij voorkeur per mail of via ons contactformulier op onze website aan ons door te geven, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Afspraken

Na uw afspraak kunt u bij de balie eventuele vervolgafspraken inplannen. De afspraakherinneringen worden als extra service per mail verstuurd. Het blijft te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid de afspraak na te komen. Indien u een afspraak onverhoopt niet kunt nakomen verzoeken wij u dit uiterlijk 48 uur van tevoren telefonisch of per mail aan ons door te geven. Wanneer dit niet tijdig wordt doorgegeven of wanneer de afspraak niet wordt nagekomen zullen wij de gereserveerde tijd in rekening brengen. Bij herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht voor om u uit te schrijven als patiënt van onze praktijk. Wij vertrouwen op uw begrip.

Openingstijden

Maandag 08:00 - 17:00
Dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00
Vrijdag 08:00 - 17:00
Weekend Gesloten

We zijn telefonisch bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 11.45 uur en 12.45 - 16.00 uur

Contact

Afspraak

Deze website is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Algemene voorwaarden zijn van toepassing.