Gesloten t/m 28 april 2020

Belangrijke Mededeling!

De gezondheid van de medemens en onszelf staat voorop. Daarom zijn wij in ieder geval t/m 28 april gesloten. Wij verlenen alleen acute zorg en zijn dagelijks telefonisch bereikbaar (Maandag t/m donderdag van 8.00 t/m 17.00 uur en vrijdag van 8.00 t/m 12.00 uur). Wij verzoeken u te allen tijde eerst telefonisch contact met ons op te nemen en niet zelf naar de praktijk te komen.

Onder acute zorg wordt verstaan:

• *Trauma (ongevallen)
  • *Nabloeding na een behandeling
  • *Acute, heftige pijn die niet met pijnstillers te onderdrukken is
  • *Acute ontstekingen

Mocht u symptomen hebben van het Coronavirus en een acute tandheelkundige klacht: Neem dan eerst contact op met de praktijk en kom niet zelf naar de praktijk in verband met het voorkomen van verdere verspreiding van het virus.

Naast acute zorg zijn er behandelingen die niet direct behandeld hoeven te worden, maar soms ook niet weken uitgesteld kunnen worden. U kunt hierbij denken aan:

• *Pijn die nog wel te onderdrukken is m.b.v. pijnstillers
  • *Uitgevallen of afgebroken vullingen
  • *Afgebroken tanden of kiezen
  • *Problemen met uw kunstgebit
  • *Ernstige tandvleesinfecties
  • *Scherpe randen die pijn en/of beschadiging van tong- of wangslijmvlies tot gevolg hebben
  • *Losse spalkjes

In bovenstaande situaties kunt u telefonisch contact met ons opnemen. De tandarts kan dan een inschatting maken hoe acuut de klacht is. Het kan zijn dat, op het moment dat we weer (gedeeltelijk) open gaan, u snel geholpen wordt of wellicht kan de zorg überhaupt geen weken uitgesteld worden.

Afspraken voor niet acute behandelingen worden tot nader orde uitgesteld . Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een nieuwe afspraak te maken. Wij willen u verzoeken niet zelf te bellen, wij vergeten u echt niet, maar zullen moeten kijken welke behandelingen prioriteit hebben als de praktijk weer open gaat.

Wij gebruiken de komende periode om ons optimaal voor te bereiden op de fase waarin de praktijk weer (gedeeltelijk) geopend mag worden. Uiteraard zullen wij in dit proces nauwgezet de richtlijnen van het RIVM volgen. Uw gezondheid en die van onze medewerkers staat voorop. Desalniettemin zien wij er naar uit u weer in onze praktijk te ontvangen.

Wij realiseren dat het sluiten van onze praktijk voor veel mensen ongemak met zich mee brengt, maar we rekenen op uw begrip. Zorg goed voor uzelf en uw medemens.

Met vriendelijke groet,

Team Dent All Care

Dent All Care is ook actief op Facebook Wilt u op de hoogte blijven van nieuwtjes, tips en weetjes? Vind ons leuk!